Cosmetics and Hair Care Market in China 2010

本資料のPDF商品の納期は、お申込み後 2週間程度お時間を頂戴します。

発刊日
2010/06/17
体裁
A4 / 81頁
資料コード
C52202600
PDFサイズ
カテゴリ

購入商品を選択し「購入申込」ボタンをクリックしてください。

242,000
220,000
22,000
484,000
440,000
44,000
726,000
660,000
66,000
(準備中)の「詳細目次」「サンプル」は、資料発刊後のご提供になります。
注1)
利用範囲:以下に限定させて頂きます。詳細はこちら
①書籍とPDFレギュラーは購入法人(代理購入の場合は利用法人)の一事業所内
②PDFコーポレートは国内の複数事業所を含む購入法人(代理購入の場合は利用法人)内
③PDFグローバルコーポレートは、海外の複数事業所を含む購入法人(代理購入の場合は利用法人)および海外100%子会社
※事業所とは、経済活動が単一の経営主体のもとにおいて一区画を占めて行われる場所を指します。
注2)
PDF提供方法:マイページより、ダウンロードにて入手頂きます。詳細はこちら
注3)
提供PDFの基本仕様:「Adobe Reader 7.0以上」、「印刷不可」・「検索不可」、「編集・加工及びテキスト・図(グラフ)の抽出等不可」、「しおり機能無し」。
  • マーケットレポートの販売規約はこちら
  • マーケットレポート購入についてのFAQはこちら

調査資料詳細データ

本資料納期のご案内
Close

本資料のPDF商品の納期は、お申込み後 2週間程度お時間を頂戴します。

リサーチ内容

Chapter I: Trend Analysis on the Cosmetics Market in China

1.Market Overview
2.Cosmetics Market Size Transition in China (2004 to 2008)
  1)Overall market
  2)Market size by product category (2004 / 2008)
  3)Trends by product category
3.Market Shares of Cosmetic Manufacturers in China (2008)
4.Cosmetics Market Size in China by Distribution Channel (2008)
5.Trends in China’s Cosmetics Market by Distribution Channel
  1)Department stores
  2)Cosmetics specialty stores
  3)Drugstores
  4)Mail order sales
  5)Door-to-door sales
6.Trends of the Individual Players
  1)European and U.S. manufacturers
  2)Japanese manufacturers
  3)South Korean manufacturers
  4)Local manufacturers
7.Trends in Advertisement
8.Future Prospects of China’s Cosmetics Market
9.Cosmetics Market in China: Market Size and Forecast (2009 to 2012)
10.Development of Key Brands by Distribution Channel
11.Development of Key Brands by Market Segment

Chapter II: Consumer Survey on the Use of Cosmetics in China

・Outline of Consumer Survey
・Sample (Respondent) profiles
・Summary of research findings
・Summary of Research findings (2)

1.Worries on One’s Skin
2.Worries on One’s Hair
3.Purchase & Use of Skin-care Products
  1)Skin care products being used
  2)Frequency of use
  3)Purchase unit price
  4)Brand being used, and the reasons for using
  5)Source of information
  6)Place to purchase
  7)Place one want to purchase more in the future
  8)Brand one want to use in the future, and the reasons
4.Purchase & Use of Hair-care Products
  1)Hair-care products being used
  2)Frequency of use
  3)Purchase unit price
  4)Brand being used, and the reasons for using
  5)Source of information
  6)Place to purchase
  7)Place one want to purchase more in the future
  8)Brand one want to use in the future
5.Purchase & Use of Make-up Products
  1)Make-up products being used
  2)Frequency of use
  3)Purchase unit price
  4)Brand being used, and the reasons for using
  5)Source of information
  6)Place to purchase
  7)Place one want to purchase more in the future
  8)Brand one want to use in the future, and the reasons
6.Brand Image
  1)Brand visibility
  2)Status on the use of brand
  3)Brand one want to use in the future
  4)Attractiveness of container/package design
  5)Attractiveness of advertisement
  6)Attractiveness of store design
  7)Attractiveness of WEB site design
  8)Brand evaluation

購入商品を選択し「購入申込」ボタンをクリックしてください。

242,000
220,000
22,000
484,000
440,000
44,000
726,000
660,000
66,000

このレポートの関連情報やさらに詳しい情報についての調査を検討したい

矢野経済研究所では、
個別のクライアント様からの調査も承っております

マーケティングや経営課題の抽出、リサーチの企画設計・実施、調査結果に基づく具体的な戦略立案・実行支援に至るまで、課題解決に向けた全ての段階において、クライアント企業をトータルでサポート致します。

この資料を見た人は、こんな資料も見ています